Sunday, January 15, 2012

BERBATOV bakal ke BAYERN?

BERBATOV


Gergasi Jerman... Bayern Munich di laporkan berminat untuk membida berbatov. Walaupon baru2 ini Sir Alex Ferguson baru sahaja menyatakan bahawa beliau mahu berbatov kekal di Old Trafford untuk beberapa tahun lagi.. tapi itu tidak dapat menghalang Bayern untuk mendapatkan berbatov yang berusia 30tahun. 

Bayern bakal kehilangan Ivica Olic untuk musim perpindahan Januari ini jadi sudah mula untuk mencari pengganti Olic, berbatov merupakan sasaran utama Bayern. Untuk makluman, Berbatov sudah bersama United sejak dari tahun 2008 lagi dan merupakan pengjaring terbanyak liga perdana Inggeris musim lepas seterusnya membantu united menjadi juara liga untuk kali ke 19 mengatasi Liverpool dengan 18 kejuaraan liga. 

 Antara penyebab utama kenapa kemungkinan Berbatov akan menerima tawaran dari Bayern adalah kerana dia hanya bermain 4 perlawanan untuk musim ini walaupon menjaringkan 6 goal bulan lepas. 

Telegraph melaporkan United gagal dalam usaha membida pemain muda berbakat Newcastle RAVEL MORRISON dengan bidaan 500,000 euro.... 

P/S: harap berbatov stay dgn united untuk semusim lagi... SAF d harap kerap turunkan berbatov. coz he is truly scorer! 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...